22/05/10 02:00 - Sabadell / Castellar - EL PUNT
Entesa per Sabadell proposa un traçat alternatiu per al perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya fins a Castellar del Vallès. La formació considera que la situació de les cotxeres al parc del Nord de Sabadell condiciona el recorregut plantejat per l'estudi informatiu i, al marge de l'alt cost econòmic de la successió de falsos túnels per creuar el bosc de Can Deu i salvar el riu Ripoll i el torrent de Can Bages, té molts efectes paisatgístics i ambientals. Per aquest motiu, troba més adient creuar el riu Ripoll lleugerament més al nord del que indica la proposta actual, per seguir pel futur polígon de Can Bages i creuar la carretera B-124 per un solar situat al nord de l'empresa Sony.
Entesa per Sabadell proposa un traçat alternatiu per al perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya fins a Castellar del Vallès. La formació considera que la situació de les cotxeres al parc del Nord de Sabadell condiciona el recorregut plantejat per l'estudi informatiu i, al marge de l'alt cost econòmic de la successió de falsos túnels per creuar el bosc de Can Deu i salvar el riu Ripoll i el torrent de Can Bages, té molts efectes paisatgístics i ambientals. Per aquest motiu, troba més adient creuar el riu Ripoll lleugerament més al nord del que indica la proposta actual, per seguir pel futur polígon de Can Bages i creuar la carretera B-124 per un solar situat al nord de l'empresa Sony.
A partir d'aquí, el traçat seguiria pel carrer del Berguedà –al Pla de la Bruguera–, per la ronda de Tolosa i per la ronda de Llevant. Les estacions serien vora l'actual aparcament de camions i a la plaça de Catalunya de Castellar, i s'aconseguiria en tots dos casos guanyar centralitat. A més, segons Entesa, aquest plantejament facilitaria un futur perllongament cap a Sentmenat i Caldes de Montbui.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada