Aquesta hipòtesi partiria dels elements següents:
·Una situació el més urbana possible de les estacions i en particular de la prevista al Pla de la Bruguera.
imatge - 2
Un aprofitament de les obres actuals i un abaratiment de costos (imatge 2)
L’opció implica les següents accions particulars:imatge - 2
Un aprofitament de les obres actuals i un abaratiment de costos (imatge 2)
- Situació de l’estació de Sabadell al carrer de Corones, en comptes del carrer de la Bonaigua (veure imatge-2).
- Aprofitament del túnel construït actualment a la ronda de Navacerrada com a part de la cotxera i situació de la resta, específicament de la part de manteniment i reparació, a l’inici del Parc del Nord, tot estalviant cost i impacte sobre la part més verda del parc (veure imatge-2).
- Menor tram en túnels en el conjunt de l’opció, amb l’estalvi econòmic que aquest fet representa. No caldria travessar el bosc de Can Deu amb opcions costoses i major recorregut i pendents, tal i com preveu l’estudi informatiu (veure imatge 1).
- Situació central de l’estació del Pla de la Bruguera, d’acord amb les anàlisis on es demostra la seva millor localització en aquest punt.
- Situació de l’estació del nucli urbà de Castellar a la plaça de Catalunya, amb la possibilitat de la seva continuació futura en direcció Sentmenat.
| recorregut en superfície | ídem en túnel | viaducte | total recorregut |
Estudi Informatiu | 0 | 170.898 | 13.200 | 184.098 |
Alternativa | 7.977 | 83.244 | 8.500 | 99.721 |
Estudi ubicació estació zona urbana / Estudi ubicació estació zona industrial / Estudi traçat des de Sabadell fins a Castellar / Estudi estació de Ca n'Oriach
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada